Ottis Blogg !

Alla inlägg under maj 2012

Av Ottis - 26 maj 2012 20:54

Då va man i Leksand på medeltidsmarknaden :)

Orcherna va asläskiga!

Sen köpte jag kulglass och bada i gopen !

Va askallt! Men det blev skönt :)

Nu har dom fällt ut bryggan så ja, det blev första hoppet från bryggan i år :)

Men nu ska jag kolla på euorovisen songcontest, heja Loreen!!!!


Ses/ Ottis :D

Av Ottis - 25 maj 2012 21:35

LOL !


Jaha här har ni mina senaste naglar :)


 


Metalliskt nagelack med lite glitter på :) 





 


Här är tre av mina bästa färger, turkås, rosa och gul :) Alla naglellacken är från depend :)

Diggar det märket :)


Tips:

Målar man lätt utanför som jag gör "ibland" så kan man tejpa runt nageln och så tar man bort tejpen när man målat klart:)


Ses ! / Ottis ;)

Av Ottis - 25 maj 2012 21:29

Jaha idag har det vart stekhett ute!

Jag har gått runt med bikini och shorts :)

Efter skolan drog man med Nadja till stan :)

Lol, köpte det här.   (look down) :)






En t-shirt från hm :) Vad tycks?




 


Jättesköna shorts från hm, vad tycks om dom da?


Ja sen drack man iste från waynes, och åt macka från subway, gott!


Kolla nästa inlägg ;)


Bye :D

Av Ottis - 25 maj 2012 21:25

Tjabba!

Här är den min nya blogg!

Den handlar om lite allt möjligt men främst om ett av mina intressen, måla naglarna :)

Jag är inte direkt proffs på det men en del saker kan man ju :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Min blogg handlar om allt möjligt. Vad jag gör, mina tankar, åsikter, stil och massa mer.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards