Ottis Blogg !

Alla inlägg under augusti 2012

Av Ottis - 29 augusti 2012 16:48

Då vare skolfoto idag ! Är faktist rätt så nöjd med kortet, jag har sett klasskortet och kortet för de som är elevrådsrepresentanter. Hade mina mintblå jeans och en svart t-shirt med dragkedja i ryggen och sen hade jag lite smycken och sånt.. Å sen kom Nadja !! Hon har vart borta nåra dagar<3 Sen fick jag en liten present av henne !

Och jag älskar den<3 ! Det är en jättefin väska frå thailand !!! Tack så hemskt mkt !<3

Jaha, sen ska jag åka och handla sen å så måste jag packa.. You know? Det blir ju salutjärn imorn ;))

Så ska handla lite gottigottgott ;D Sen måste man ju packa lite osv.. Och pumpa cykeldäcken, haha å jag ska cykla med min treväxlade damcykel :D Bästa cykel äre ju klart ;) 17 km eller vare va dit.. Men hade den förra året så det går nog :)

Cykling är inte min bästa sida om vi säger så... Men man får hoppas att det blir sol och fint på ditvägen för varje år jag vart med hare regnat på ditvägen :p Men vi får se hur det går kommer ialllafall inte skriva försen på kanske fredag. Om jag inte somnar på golvet när jag kommer hem det gjorde jag förra året.. Slog liksom på tv sen satte jag mig på mattan framför tv och rätt vare va så somnade jag där ;D Men ja skriver väll nån gång framöver så ja :D


Ses / Ottis !!! :D

Av Ottis - 28 augusti 2012 18:44


Whistle med Florida ;D



Emmylou med First Aid Kit :D



The lions roar med First aid kid ;D 


Brukar lyssna på deras musik när jag inte vill lyssna på hiphop, R&B, eller clubmusik ;D

Ja sen vet ni kanske att jag tycker typ alla låtar rihanna har gjort är bra, men orkar inte sitta och lägga upp hundra låtar med Rihanna ! Men a här är tre bra låtar... Finns typ hundra till som dansa pausa ! osv... Kommer väl lite fler låtar nån annan dag men nu ska jag äta ;D 


Ses / Ottis...





Av Ottis - 28 augusti 2012 18:05

Hejhej !!! Idag va det första dagen på språket ! :D Jag har franska med Nadja och Brännis ;D

Asså från min klass... Sen har vi slöjd i bjurs nu.. Så vi äter där osv ;) Aja, men nu blire att resa till frankrike och prata franska ! :D Haha, nej men nån gång hoppas jag... Men det är skolfoto imorn och jag vet fortförande inte säkert vad jag ska ha på mig å allt ! Har igentligen rätt så mkt nya kläder men ändå :p

Aja vi får väl se.. men det finns en låt som äger ! Som jag liksom inte kan sluta nynna på !



Inte nån musikvideo so don`t watch just listen ;)


Ska lägga ut en musiklista snart för har typ inget att göra förutom att jag ska måla naglarna sen men strunt it ;D


Ses / Ottis :D

Av Ottis - 26 augusti 2012 20:54

Hejhej :D

Då har jag vart med Maja idag och sen va jag Maja och Tove å Testade på

att dansa street/disco ! Men jag ska nog bara dansa sreet dance det känns mer som jag..

Har inte riktigt bestämmt om jag ska gå där eller på en annan, men nu ska jag fika!


Ses / Ottis ! :D

Av Ottis - 25 augusti 2012 21:19

Hej igen ;D 

Köpte en svart t-shirt med dragkedja på ryggen ;) Rätt snygg faktist !

Sen köpte jag ett kolegeblock och sudd ;) Sen åkte vi med Gimli till sjön och badade för det blev sol...

Och nu har jag nyss ätit kräftor ! Haha, var jättelänge sen jag åt kräftor va läskigt å smaka !!!! Haha :D

Men det va helt okej ! :D Sen ska jag snart äta chokladmouse (stavas?) ;) 

Aja sen ska man äta godis om man orkar haha ! :)

Imorn ska jag testa dansa street/disco med Maja å Tove ;) <3

Nu lyssnar jag på en bra låt av Rihanna !



Ses / Ottis ! :D

Av Ottis - 25 augusti 2012 12:55

Har städat lite, astråkigt men nu äre gjort ;)

Ska äta snart sen ska jag till lager :D Se om man hittar nått. 

Är lite segt idag, kom upp typ tio åt lite flingor la mig framför tv ett tag och sen så städade jag lite. 

Men ja blir väl lite pigg när jag har ätit :D Men nu måste jag hjälpa mamma å putsa fönster :p 

Skriver väll när jag kommer tillbaks ;)


Ses / Ottis :D

Av Ottis - 24 augusti 2012 21:21

 




Av Ottis - 24 augusti 2012 20:52

Då vare fredag idag :D Redan helg? Tiden går fort. 

Men jag längtar redan till nästa vecka då blire kul :D Why ? För vi ska övernatta då ;D

Imorn ska man kanske ner till byn, ska kolla om jag hittar nån svart t-shirt typ ;) Sen ska jag köpa lite skolsaker

har typ inget och jag gillar att köpa saker typ alla har ju ändå gjort det så ;)

Ja, sen är man ju sekreterare på elevrådet osv.. Men måste protestera lite för nu blev det lite fel ! ;D

Sen äre så skönt för nu slutar vi mkt tidigare idag slutade vi falktist 13.35 :p

Sen har man ätit tacos med högtlljut sällskap, asså ojj ?!

Aja, nu ska jag kolla på tv ;D


Ses / Ottis ;D

Presentation


Min blogg handlar om allt möjligt. Vad jag gör, mina tankar, åsikter, stil och massa mer.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards