Ottis Blogg !

Direktlänk till inlägg 19 juni 2013

Onsdag, och insperation!

Av Ottis - 19 juni 2013 20:07

Godkväll! 

Klockan är strax efter åtta och jag har suttit och fixat på picasa med collage och sånt.

Igår kom mina sysslingars familj för att hämta dem. De trängde ihopp sig i farmors stuga där för att övernatta en natt.

Men idag åkte de hem med en fullpackad bil. Men farmors bror Lars är kvar. Han stannar över midsommar också.

Jag har inte gjort mycket idag. Lagat mat till mig och syrran men annars mest gått runt och strosat.

Ibland blir dagarna så, och även om det kan kännas tråkigt är det ibland behövligt. Har man aldrig tråkigt slutar man snart kunna ha kul. Så tänker jag ibland. Jag menar, vissa har sån himmla fart i sig och tar det aldrig lugnt. De hittar på saker hela tiden, hänger med vänner varje dag. Sån är absolut inte jag. Det är sällan jag hänger med vänner. Och när jag väl gör det vill jag gärna hitta på nått. Till exempel ta en shoppingrunda, fika på stan eller ha filmkväll! Jag gillar inte att bara "hänga". Men imorn blir ingen sådan dag då jag bara strosar runt. Jag och syrran ska med mamma till stan och fixa pass. För pappa har redan ett som fortförade gäller. Jag däremot har nog aldrig haft pass. Sen ska vi nog ta en tur på stan och lite senare ta bussen hem. Och jag säger nog aldrig nej till en tur på stan! Haha !

Nej, men på tal om stan och shopping. Jag har hittat lite insperation. Jag sitter ofta och googlar bilder på några av mina favoritartister. Och jag vet 3 st som har en cool stil. Rihanna, Rita Ora och Nicki Minaj. Jag lyssnar mycket på alla tre och inspireras ofta av deras stil. 

Så här kommer lite av det bästa jag hittat idag på min lilla inspirationsrunda!


 


Rita ora. Jag älskar hennes stil. Hon kan verkligen matcha och få till det. Och den där kostymen med t-shirten är ju riktigt rätt just nu!





 



Nicki Minaj. Det känns som att hon vågar vara sig själv, hon ser ut att leka mycket med sin stil och kläder. Ibland har hon värsta coola frisyrerna. Hon kan ha riktigt galna kläder, men inte bara!




 


Rihanna. Hon har en tuff stil men kan även vara riktigt söt. Tex på bilden där hon har ljusblått på sig. Hon är så fin i rött långt hår. Likså bilden där hon har svarta byxor och en vit shorta. Supersnyggt och vackert.

Men titta bilden där hon har tuffa mjukisbyxor, linne och vita spetsiga pumps! Riktigt coolt och ganska vågat. 

Hon har en riktigt cool stil!


Ja, sen gillar inte jag att kopiera rakt av, men man kan ispireras! 

Nej, nu ska jag ta en titt på TV sen ska jag sova!


Ses / Ottis !


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ottis - 29 oktober 2013 20:40

Jag skriver med ipaden och gjorde smileys i mitt förra inläggen och det visade sig att bloggen inte kunde visa Apples smileys så det blev en massa frågetecken såg jag. Så typ alla frågetecken i mitt förra inlägg var egentligen smileys.... ? = :) ...

Av Ottis - 29 oktober 2013 20:35

Hej! Jo, jag vet att jag inte skrivit på ett bra tag, och jag är ganska bra på att ta sånna där pauser men.... Vi lämnar det nu och istället pratar vi om vad vi har gjort under tiden. Jo sommarlovet slutade för ett bra tag sen och det var ett av de...

Av Ottis - 14 juli 2013 12:45


Hej, jag är trött....Har inte orkat skriva nått på senaste. Men det har ändå inte hänt så mycket. I fredags bjöd morfar på grillkväll. Trevligt och gott ! Annars har det vart lugnt. Mamma och pappa är i Eskilstuna på fest hos ett par bekanta. De åk...

Av Ottis - 10 juli 2013 16:12

Jaha, hej Sverige. Kom med planet till arlanda igår runt tre på eftermiddagen. Sen tog vi bussen till parkeringen på arlanda och tog bilen hem till dalarna igen. Känns som att det var länge sen vi var i kroatien. Men igår morse var jag faktiskt i K...

Av Ottis - 5 juli 2013 22:20

Hej ! Idag var det väldans varmt ! Så vi började dagen med att gå till stranden. På vägen dit köpte vi vattenmelon, körsbär, varsin annan frukt och pistachnötter. Sen var vi där och sola och hade det bra. Vi gick hem sen och gjorde kvällsmat. Tonfi...

Presentation


Min blogg handlar om allt möjligt. Vad jag gör, mina tankar, åsikter, stil och massa mer.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards