Ottis Blogg !

Alla inlägg under oktober 2012

Av Ottis - 28 oktober 2012 11:55

Hejhej asså har blivit lite dålig på att skriva men aa ;D

I fredags fyllde farmor år och jag hittade en asbra video med bra musik ;D






Och igår va jag i stan med mamma, pappa och Signe... vi köpte massa saker till Gimli som : Hundbur att ha i bilen, sele, halsband och reflexväst + gods och hundben ;)

Sen va vi på kalas hos Debbie :) Och sen så skulle vi handla i falun när vi va där så då gick Signe å pappa in och handlade medans jag och mamma tog en lång promenad i falun ! Mamma berätta att vi typ altid brukade gå där när jag va liten och vi bodde i falun :)  Ibland skulle jag kunna tänka mig bo där igen. 

Och sen idag vaknade jag halv 12 men det känndes skönt att veta att klockan igentligen va hal 11 ;D 

Sen vid halv 4 ungefär ska jag in till falun igen och sova över hos Mathilda (en tjej jag rider med) och alla andra i min ridgrupp :) Och imorn ska vi å bowla ;D Sen blire ridning !

Men nu så ska jag gö nått så hejdå ;D


Av Ottis - 19 oktober 2012 17:46

Tjooo! ;D

Idag är det fredag. 

Har vart astrött... Men nu är det helg ! ;D

Så nu ska jag götta i mig tacos och chips ;D Men först måste jag städa lite.....


Så trevlig helg alihoppa ;D

Presentation


Min blogg handlar om allt möjligt. Vad jag gör, mina tankar, åsikter, stil och massa mer.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards