Ottis Blogg !

Alla inlägg under juli 2012

Av Ottis - 19 juli 2012 15:24

Hejhej, gick upp och åt frukost typ halv 12 idag :p 

Just nu är Emil (vår kusin) här :) Och jag har typ inget mer att säga just nu...


Så Hejdå !


Av Ottis - 18 juli 2012 22:09

HejHej :)

Idag fyllde Signe år... Så hon har fått lite presenter och så :)

Men sen på eftermiddagen åkte vi till Leksand sommarland ;) Och det för att Sean Banan spelade där idag ;)

Haha, ja en lång kram och en puss på kinden fick man av honom när jag fick hans autograf ;p Haha sen fick man 

lite svart färg på kinden för han höll fast mig och målade mig på kinden :P Hehe ;)

Ja sen åt jag kulglass, mumms ! :) 

Och när vi kom hem fick vi god soppa av farmor :) Sen blev förståss Gimli jätte glad när vi kom hem :)

Han kutade typ fram och till baka och sa hej till oss och sen iväg igen :) Haha ! ;D

Ja men det har ju vart en riktigt kul dag :) 


Ses / Ottis ;)

Av Ottis - 17 juli 2012 14:22

Igår låg jag i soffan hela dagen och mådde illa :(

För natten till måndagen sov jag nog ingenting :p Jag var magsjuk :p

Mamma blev också det men pappa klarade sig...

Blev väl smittad av Signe, men jag mår mkt bättre idag :)

Ska snart äta lasange :)

Ja sen fyller Signe år imorgon... Vi ska kanske till leksand sommarland då och se Sean Banan ;) 

Hehe, men det beror på hu vi mår :) 

jaja :) 


Ses / Ottis :)


Av Ottis - 15 juli 2012 15:48

HejHej :)


Jag vaknade halv åtta idag för Gimli väkte mig ! ;)

Så jag gick upp och kollade på tv....

Jaha sen nu på förmiddan har vi kollat på stjärntecken och horoskop ;)

Det är faktiskt intressant ! Om du vill veta hur du är som person kan du gå in här : Stjärntecken - dagenshoroskop.nu

Det är inte säkert att det stämmer, men för mig så stämmde det mesta rätt så bra, haha :)

Sen så lagade jag mat.. Pastasallade med kykling...

Och igår kväll så var det en konsert på tv med Beyonce, som jag spelade in så jag ska väl se den sen...


 


Ska på stan nån dag i veckan, kanske imorgon... Men dessa kläder vill jag ha :) Jag får 

kolla på stan sen...


Ses / Ottis :D

Av Ottis - 14 juli 2012 11:51

Hejhej, idag kommer jag ha tråkigt ! Jag har inget att gö vad jag vet :p

Men jag får väl pyssla och fixa lite :)

Jag hade tänckt att klistra in lite nya recept i receptboken ;)


             



               SAKER MAN KAN GÖRA NÄR DET REGNAR UTE OCH MAN HAR TRÅKIGT ! :

  • Gör en egen recept bok ! Ta en bok till exempel ett kolegblock.... Klipp ut och klistra in bra recept i den...
  • Baka något gott
  • Laga en god maträtt 
  • Kryp upp i soffan med en kopp varm choklad eller te och kolla på en bra film eller tvserie :)
  • Läs en bra bok eller tidning
  • Ändra om i ditt rum, städa och möblera....

Jaha, men nu måste jag avsluta...


Ses / Ottis ;)

Av Ottis - 13 juli 2012 22:25

Hej igen :) 

Har ätit taco och skickat ett mail till Nadja ! Som är i Thailand hela sommarn...

Kul för henne men jag saknar henne ! <3

Jag va hos min moster en stund och min kusin var där också :)

Han kastade en jordgubbe i min panna ! Haha, så jag fick lite jordgubbsmos i håret :D Haha ! Tack för den du ;)

Sen kollade jag på massor av böker som hon hade sorterat ut, hitta väl ett par stycken :) 

Är alltid kul med lite nya böcker ;) Det va typ 4 kartonger och 6 påsar eller nått sånt med böker :) ! 

Ja sen spelade jag kort med kusinen, det var en enorm kortlek ! Man kunde ju knappt blanda dem :)

Men han vann :p Hehe.....

Jaja, nu ska jag sätta mig i soffan en stund innan jag går och lägger mig. Vi får 

väl se om det blir stan imorn... Kanske kanse inte ;) 


Ses / Ottis ;D

Av Ottis - 13 juli 2012 15:57

Inte konstigt att syrran är magsjuk !?



Inte konstigt att syrran är magsjuk!? Det är ju........FREDAG DEN TRETTONDE !


Någon annan som haft otur ????


Ses / Ottis :D

:(

Av Ottis - 13 juli 2012 15:21

Hejhej :p

Idag är min syrra magsjuk :(  Men inte jag..

Det va tänckt att jag och mamma skulle åka till stan idag, men 

när hon blev så sjuk så åkte vi inte..

Hon har fått nå utslag runt ögonen också...

Men jag har nyss vart och handlat med mamma, inte för att det är så kul och handla mat....

Men man kommer iallafall iväg nånstans !

Jag kanske ska till min moster idag... Men det blir lite senare isåfall....I afären köpte jag vindruvor ! Haha, paketet är nästan slut redan... Och gissa vem som har ätit upp nästa alla? Jo jag :D 


   mums !!!!


Sen hade jag tråkigt så jag gjorde en bild.....

Som blev så här :


  Den blev visst väldigt liten här :p 

Men jag skrev bara en fin text....



Ses / Ottis ;)

Presentation


Min blogg handlar om allt möjligt. Vad jag gör, mina tankar, åsikter, stil och massa mer.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards