Ottis Blogg !

Alla inlägg under februari 2013

Av Ottis - 20 februari 2013 17:35


  1. Jag gillar att läsa
  2. Jag gillar popcorn
  3. Jag gillar laktris
  4. Jag gillar att rida
  5. Jag gillar att dansa
  6. Jag gillar att hänga med familjen
  7. Jag gillar Nicki Minaj, Rihanna och Rita ora
  8. Jag gillar musik
  9. Jag gillar att sova länge
  10. Jag gillar apelsin
  11. Jag gillar mat
  12. Jag är sprallig och galen
  13. Jag vågar säga vad jag tycker
  14. Jag hatar när folk härmas
  15. Jag gillar att baka

Det var det de ;)


Ses / Ottis :)

Av Ottis - 20 februari 2013 17:12

Hejhej, gör inte så mkt.. Har vart hemma ifrån skolan igår och idag. Ont i huvet och allmänt hängig, men det känns bättre idag och jag ska nog till skolan imorn. Aja, har plockat lite hemma idag och för ett tag sen bakade jag kladdkaka med lillsyrran :) Annars har jag typ inte gjort mkt. Men läs gärna vidare på bloggen en stund för det kommer lite mer inom kort :)

Så, vi ses och så ska jag fixa lite mer :)



Ses / Ottis :)

Av Ottis - 9 februari 2013 17:53

Jag har blivit ganska dålig på att skriva, men har ju ändå inte så många läsare.

Igentligen har det inte hänt så mkt viktigt, men det är typ en massa bråk i skolan.

Annars har jag vart ute å gått med mamma och Gimli, och min lillasyster har en kompis här som ska sova över.

Har precis hjälpt till med att göra pizza så nu ska den in i ugnen.

Sen ska man väl kolla på melodifestivalen, inte jättekul längre men a ;P


Ses / Ottis <3

Presentation


Min blogg handlar om allt möjligt. Vad jag gör, mina tankar, åsikter, stil och massa mer.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards