Ottis Blogg !

Direktlänk till inlägg 3 juli 2013

Kroatien !

Av Ottis - 3 juli 2013 23:11

Hej !
Andra kvällen i kroatien nu.
Ligger i min säng i tvåvåningslägenheten vi bor i och ska snart sova.
Flygresan gick jättebra. Det tog knappt 3 timmar och det var inte speciellt läskigt. När vi kom åt vi mat och chekade sedan in i lägenheten. Sen gick vi till en strand, för det är riktigt varmt här. Runt 30 grader kanske. Det var en stenig men fin strand. Var trött efter den dan och somnade gott.

Idag har vi gått runt i staden lite (split) och gått och kollat på massa marknadsstånd. Köpte ett par flipflop med tjock riktigt skön sula. Men har aldrig haft skor med "remm" mellan tårna så fick dessvärre skavsår mellan tårna. Köpte också ett par solglasögon i rosa och oranget. Älskar den färgkombinationen !
Sen gick vi till en annan strand. Det varen llånggrund sandstrand med mycket folk. Men vi var inte där så länge. Imorn ska vi med en färga ut til ön Brac. Den har tydligen en av Europas 5 bästa stränder ! Där blir vi nog större delen av dagen.

Nej nu ska jag sova.

Ses / Ottis !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ottis - 29 oktober 2013 20:40

Jag skriver med ipaden och gjorde smileys i mitt förra inläggen och det visade sig att bloggen inte kunde visa Apples smileys så det blev en massa frågetecken såg jag. Så typ alla frågetecken i mitt förra inlägg var egentligen smileys.... ? = :) ...

Av Ottis - 29 oktober 2013 20:35

Hej! Jo, jag vet att jag inte skrivit på ett bra tag, och jag är ganska bra på att ta sånna där pauser men.... Vi lämnar det nu och istället pratar vi om vad vi har gjort under tiden. Jo sommarlovet slutade för ett bra tag sen och det var ett av de...

Av Ottis - 14 juli 2013 12:45


Hej, jag är trött....Har inte orkat skriva nått på senaste. Men det har ändå inte hänt så mycket. I fredags bjöd morfar på grillkväll. Trevligt och gott ! Annars har det vart lugnt. Mamma och pappa är i Eskilstuna på fest hos ett par bekanta. De åk...

Av Ottis - 10 juli 2013 16:12

Jaha, hej Sverige. Kom med planet till arlanda igår runt tre på eftermiddagen. Sen tog vi bussen till parkeringen på arlanda och tog bilen hem till dalarna igen. Känns som att det var länge sen vi var i kroatien. Men igår morse var jag faktiskt i K...

Av Ottis - 5 juli 2013 22:20

Hej ! Idag var det väldans varmt ! Så vi började dagen med att gå till stranden. På vägen dit köpte vi vattenmelon, körsbär, varsin annan frukt och pistachnötter. Sen var vi där och sola och hade det bra. Vi gick hem sen och gjorde kvällsmat. Tonfi...

Presentation


Min blogg handlar om allt möjligt. Vad jag gör, mina tankar, åsikter, stil och massa mer.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards