Ottis Blogg !

Alla inlägg den 29 oktober 2013

Av Ottis - 29 oktober 2013 20:40

Jag skriver med ipaden och gjorde smileys i mitt förra inläggen och det visade sig att bloggen inte kunde visa Apples smileys så det blev en massa frågetecken såg jag. Så typ alla frågetecken i mitt förra inlägg var egentligen smileys....

? = :)

Av Ottis - 29 oktober 2013 20:35

Hej! Jo, jag vet att jag inte skrivit på ett bra tag, och jag är ganska bra på att ta sånna där pauser men....
Vi lämnar det nu och istället pratar vi om vad vi har gjort under tiden. Jo sommarlovet slutade för ett bra tag sen och det var ett av de bästa sommarloven i mitt liv. Jag har börjat på västra och det var ett tag sen nu men det känns som att det inte alls var så länge sen. Jag trivs jättebra på västra och är glad att jag valde det istället för bjurs! Nu ska vi inte prata om varför jag valde västra istället för bjurs men jag har mina själ och ni får helt enkelt acceptera mitt val.
Ja, just nu är det höstlov! Än har det bara hänt en sak. I lördags var det 60 och 70 års kalas för min farmor och mormor som vi hade slagit ihop. Det blev bra och kul, och jag sjöng för första gången själv på scenen inför många människor. Det gick bra, jag sjöng stay med Rihanna. Är nöjd! ?? Ja annars har jag sovit länge och latat mig, men något ska jag väll hitta på under lovet ?

Jag tänkte också köra veckans hiss och diss nu, så då kör vi !

VECKANS HISS : Det är höstlov så man är ledig och får sova länge och ha kul! ?????

VECKANS DISS : Det är lätt hänt att sova bort halva dagen och vända på dygnet, och på så sätt inte hinna göra något under höstlovet.

Japp, jag har även kommit på en annan grej, VECKANS FOLLOW ON INSTA ! Det är alltså som så att jag tipsar om en sida eller en person som du borde följa på instagram ! Så här kör vi.

Veckans FOLLOW ON INSTA : IGCOLORPOSTS
På sidan läggs det upp färgglada bilder. Som bakverk, coola saker och isperation.
Här är några av bilderna ??

Ses // Ottis ?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Min blogg handlar om allt möjligt. Vad jag gör, mina tankar, åsikter, stil och massa mer.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards